***براي ديدن اندازه واقعي عكسها روي آنها كليك***

براي ديدن اندازه واقعي عكسها روي آنها كليك

۱۳۸۷ فروردین ۱۸, یکشنبه

قفل سكوت زن ميانسال پس از 50 روز شكست




زن ميانسال كه با همدستي دو پسرش و زن همسايه، همسرش را به قتل رسانده بود پس از 50 روز سكوت لب به اعتراف گشود.

بر اساس اين گزارش به نقل از قدس چاپ تهران، چندي قبل مردي با مراجعه به مأموران پليس از ناپديدشدن مرموز برادر 58 ساله اش خبر داد.

او به مأموران گفت: حدود يك ماه است برادرم به نام محمد ناپديد شده و در اين مدت خانواده او هيچ اقدامي براي يافتن وي انجام نداده است. به همين دليل احتمال مي دهم آنها برادرم را به قتل رسانده اند.

با طرح اين شكايت، گروهي از كارآگاهان پليس آگاهي تكاب تحقيقات گسترده اي را براي شناسايي سرنوشت محمد آغاز كردند.

مأموران در نخستين گام به بازجويي از خانواده محمد پرداخته و دريافتند آنها قصد مخفي كردن موضوعي را دارند، به همين دليل اقدام به بازجوييهاي پليسي از آنان كردند تا اينكه سرانجام همسر محمد لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش با همدستي دو پسر و زن همسايه شان اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي تكاب در گفتگو با خبرنگار ما، درباره اين جنايت گفت: عاملان جنايت ساعت 11 شب، هنگام ورود مقتول به منزل مسكوني اش با استفاده از تاريكي شب وي را با روسري و طناب خفه كرده و جسد وي را در داخل تنور آتش زدند.

متهمان سپس جسد نيمه سوخته و بقاياي آن را در داخل گوني پلاستيكي ريخته و به داخل چاه فاضلاب انداخته و با ملات و سيمان درپوش فاضلاب را پوشاندند.

سرهنگ شريف زاده تصريح كرد: جسد نيمه سوخته اين مرد 58 ساله پس از 50 روز از داخل چاه فاضلاب خارج شد.

وي انگيزه اين قتل را اختلاف خانوادگي عنوان كرد و گفت: همسر و پسران مقتول و نيز زن همسايه به معاونت در قتل به جرم خود اعتراف كرده و براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و تحويل داده شدند.

هیچ نظری موجود نیست: